Поглиблене вивчення англійської мови у 6 класі

Поглиблене вивчення англійської мови у 6 класі

Пропонуємо матеріал відкритого уроку вчителя англійської мови Прокоф’євої Р.С.

” Магазини та магазини”

Навчальна презентація до уроку

Тема: Покупки не є легкою справою.

Цілі: – повторити та закріпити лексичні одиниці з теми «Магазини та магазини» та граматичний матеріал (багато, багато) у граматичних структурах;

  •  розвивати діалогічне і монологічне мовлення; слухову пам’ять, увагу, логічне мислення учнів, здатність до здобутки, вміст працювати в парах та групах;
  • стимулювати комунікативну й пізнавальну діяльність учнів,
  • стимулювати в них бажання спілкуватися англійською мовою;
  •  виховувати поважне ставлення до вчителя і одного до одного .

Обладнання: підручник, картки для групової роботи, картки з малюнками, матеріали для рольової гри, аудіо записи, комп’ютер, екран.

Хід уроку

Початок уроку. Привітання.

І. Вступ.  Розминка.

1 . Почнемо наш урок. Сьогоднішній урок буде присвячений магазинам і магазинам. Ми йдемо:

– переглянути слова (за темою);

– виконувати деякі граматичні вправи (багато / багато);

– слухати текст;

– прочитати текст про поїздку до найбільших магазинів Лондона;

– робити тести (на граматику)

– до рольової гри діалогів;

– мати ситуацію (вибирати подарунок)

2. Фонетичне дриль Chant. стор.149 У якому слові ми чуємо [o:] [o]?

[Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови Підручник для 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів.]

  • Я йду до універмагу
  • Для чого?
  • Я їду в магазин подарунків.
  • стій! стій!

    Ви шукаєте подарунки?

    Чи будете ви купувати подарунки?

  • Я куплю це для вас.
  • Тоді я дам вам ліфт.

Отже, де ми зазвичай купуємо подарунки? Про що ми підемо? Тепер я задатиму питання навколо класу.

  1. Які покупки Ви знаєте?
  2. Хто багато покупців у вашій родині і чому?
  3. Що ви хочете поп в більше і чому?
  4. Чому багато людей планують свою подорож по магазинах і пишуть список покупок?
  5. Як часто ви робите покупки в родині?
  6. Де зазвичай роблять покупки у вашій сім’ї?
  7. Вам подобається ходити на шопінг?
  8. Ви допомагаєте своїй матері робити покупки?

 Основна частина уроку.

 II Практика .

  1. Пояснити значення слів англійською мовою: торговий помічник, клієнт, список покупок, відділ, кутовий магазин.
  2. Відповідайте реченням (1-8) з назвами магазинів (ах)

1) Вони продають фрукти та овочі

2) Ви не можете купити взуття та хліб

3) Ви можете придбати листівки, значки, зошити і газети

4) Вчора Майк купив ліки, пляшку шампуню і трубку з зубною пастою

5) Ви можете купити все, що вам потрібно

6) Вчора моя мама купила мені нові джинси

7) Я збираюся купувати нові ковзани. Де вони їх продають?

8) Мені потрібен рис, трохи борошна і пляшка олії.

Перевір свої відповіді.

  1. у газеті.
  2. в магазині одягу.
  3. на ринку.
  4. на зелень.
  5. Потім перейдіть до продуктового магазину.
  6. в одному відділі.

    г) на аптеці.

    h) у спортивному цеху.

3.  Граматика. Іноді у нас є труднощі у використанні багато   або  багато; деякі або будь-які. Настав час зробити корисну вправу в тестовій формі.

Виконайте пропозиції з правильними словами з наведеної нижче діаграми.

1.Чи отримали ___________ гамбургери?

2. Сьогодні вийшов ________________ сир.

3. У холодильнику ми отримали_____ .______________________ ковбасу.

4. Моя мама купила a______________________ білого хліба.

        5. Мій друг заплатив за _________________________________ апельсиновий сік.

6. У вас є сумка __________________________________?

7. Чи є м’ясо на столі?

8. Чи хотіли б ви зробити _________________________________ торт?

1А  деякіВ   будь-якому С   немає 
2А  не єВ   не є якоюсь – абоС   не деякі
3А   будь-якийВ   НЕС   деякі
4А   коробка У   буханецьС   пакет
5А  пляшкаВ   конусС   зрізом
6А   водаВ   тортС  борошно
7А   багатоВ   будь-якомуС  багато
8А   хлібВ   зрізС   мішком

Перекиньте свої карти з однокласником і перевірте свої відповіді. Т: У кого немає помилок? У кого є одна помилка?

  1. Прослуховування. Послухайте текст « Місіс Грін або пані Браун » , позначте справжні чи неправдиві твердження.

1. Коли пані Грін було 62 роки, вона поїхала жити в маленьке містечко.

2. Вона зазвичай ходила за покупками в великий магазин в маленькому селі.

3. Кожну неділю місіс Грін проводила покупки в великому супермаркеті в найближчому місті.

4. Вона звичайно купувала в цьому супермаркеті молочні продукти.

5. Продавець був недружнім і непривітним.

6. Заступник магазину назвав її місіс Браун замість місіс Грін.

7. Місіс Грін пояснила продавцеві, що її прізвище Грін не Браун.

8. Продавець сказав, що їй шкода.

9. Але наступного тижня продавець знову подзвонив її пані Браун.

  1. Говорячи.

Давайте поговоримо про непродовольчі покупки.

 Подивіться на екран, і ви побачите найбільші магазини в Лондоні.

 Ти їх знаєш? Назвіть їх.

У цих магазинах є багато відділів. Хто вони?

  1. Читання.

 Текст «Сью йде по магазинах». Прочитайте завдання уважно.

Це лист. Ви повинні пам’ятати про відкриття та закриття. Прочитайте лист і поставте абзаци в правильному порядку.

Шановна Кеті,

У суботу вранці ми їдемо на Оксфорд-стріт, де є кращі магазини в країні. Я хотів би відвідати Selfridges, Джон Льюїс, Маркс і Спенсер – всі ці всесвітньо відомі універмаги.

 Ну, це все поки що. Напишу згодом.  

   Вдень ми пообідаємо в одному з кафе Пікаділлі, а після цього ми підемо на наші покупки. Моя сестра каже, що ми поїдемо в Найтсбрідж, щоб відвідати Harrods. Це трохи дорожче, але приємно дивитися на останні моди від провідних світових дизайнерів.

Як ти? Що стосується мене, я чудово! Моя сестра бере мене до Лондона в ці вихідні 
на поїздку по магазинах, це свого роду подарунок на день народження від мене. Я сподіваюся придбати 
гарний одяг, можливо, сукню з курткою.                

Наступного ранку ми виїжджаємо з Лондона – як жаль!

Ми прибуваємо до Лондону у суботу ранок та залишаємось у Готель Башти котрий є не дуже далеко з центру міста.

Увечері моя сестра везе мене до Rock & Roll Cafe. Вона каже, що там смачна їжа і чудова музика.

 Любов, Бетті.

Перевіряти. Прочитайте перші речення кожного абзацу.

Дайте відповіді на запитання.

  1. Хто пише лист? 2. Де Бетті йде в ці вихідні?
  1. З ким вона збирається?
  2. Чому вона їде до Лондона? 5. Які магазини вона збирається відвідати?
  1.  Давайте відпочивати і відпочивати . Слухайте пісню, співайте і слідуйте рухам.
  2. Відео. Прослухайте діалог і завершіть цей діалог

з відповідним словом або фразою.

ПІДТРИМКА: Чи можу я допомогти вам?

КЛІЄНТ: Так, я ………………. блуза, як це, але в блакитному.

ПОМОЩНИК: Я бачу. А що ви…?

ЗАМОВНИК: Er, 12 зазвичай.

ПІДПРИЄМНИК: Добре, я просто піду, щоб побачити, чи є у нас.

КЛІЄНТ: Добре.

Асистент Б: Чи можу я допомогти вам?

КЛІЄНТ: Ні, це нормально, я ……………. Дякую.

ПІДПРИЄМНИК A: Ось ми. Останній на складі.

КЛІЄНТ: Великий. Чи можу я спробувати його?

ПОМОЩНИК: Так, звичайно. ……………… є тільки там. (пауза)

                           Як це було?

ЗАМОВНИК: Так, добре. Я буду ………………. .

  1.  Говорячи . Групова робота. Розділити на 4 групи. Кожна група отримує одне зображення. Складайте міні-діалог, використовуючи річ на малюнку. Ex.3, p.149. [Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич]
  2. Рольова ситуація . Уявіть собі ситуацію, коли ви і ваш друг запрошуєтеся до свого однокласника на день народження. Ви повинні вибрати подарунок. Поговоріть про те, як ви вибрали подарунок для вашого друга. Використовуйте малюнок Ex.1, стор.150. [Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич] (Діалог готувався вдома).

III. Домашнє завдання. Напишіть листа своїм друзям під таким титулом «Одного разу я пішов за покупками».

IV. Підведення підсумків.

Ви зробили багато корисних заходів. Всі ви були активними і мали гарні оцінки. Дякуємо за роботу

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.