Прозорість та інформаційна відкритість закладу

Приміщення СЗОШ ІІ – ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького (по вул. Якова Гальчевського, 34)

Новим Законом про освіту визначена обов’язкова прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти. За статтею 30 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII заклади освіти мають: формувати відкриті й загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність оприлюднювати інформацію та документи відкритого доступу.

Відкриту інформацію й документи СЗШ І-ІІІ ступенів № 8 розміщує на своєму офіційному веб-сайті. 

1. Статут школи (перейти до документу)

Ліцензії на впровадження освітньої діяльності. Сертифікати про акредитацію освітніх програм. Свідоцтво про атестацію закладу

3.Структура та органи управління закладом освіти

4.Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними угодами (переглянути документ)
5.Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою (переглянути перелік)

6.Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (переглянути документ)
7.Ліцензований обсяг і фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти (переглянути проектну потужність школи)
8.Про чисельність контингенту учнів школи (станом на 5 вересня 2018 р.) (переглянути документ)
9.Мова освітнього процесу у школі – українська. В окремих класах кожної паралелі школи поглиблено вивчається іноземна філологія (англійська мова, німецька мова)
10.Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (оговорені в Статуті школи). Наявність вакантних посад: відсутня.

11.Результати моніторингу якості освіти за І семестр 2018-2019 н.р.

12.Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (переглянути матеріал)
Річний звіт про діяльність закладу освіти: Навчально-методична робота школи (переглянути матеріал)
Аналіз виховної роботи школи (переглянути матеріал)
Загальні питання (переглянути матеріал)
Фінансовий звіт школи (переглянути матеріал)

13.Довідка про придбання матеріалів, обладнання та інвентаря по загальному фонду за січень-вересень 2018 року:
• Придбання матеріалів, обладнання та інвентаря по спецрахунку, 2018 рік (перейти до змісту документу)
• Придбання матеріалів, обладнання та інвентаря міський бюджет, субвенція для НУШ 2018 (перейти до змісту документу)
• Придбання обладнання, 2018 (перейти до змісту документу)

Інформація про витрати коштів із розрахунку 100 грн. на 1 учня за 2018 рік (переглянути документ)

Спонсорська допомога

  • ТОВ « Хмельницькзалізобетон» Пісок 3 тони  на суму 951,00 грн. 
  • ТОВ « Хмельницькзалізобетон» Бетон 3 куб.м. на суму 3654 ,00 грн. 
  • ПАТ « Укрелектроапарат» Фарба різна, розчинник,лак паркетний на суму  20233,74 коп. 
  • ТОВ « Хмельницькзалізобетон» Брус хв.строганий сухий 0,25 куб.м. на суму 1512,90 грн.
  • ТОВ « Хмельницькзалізобетон»  Арматура 31 кг  на суму 723,54 грн.

Всього: 27075,18 грн.

14.Правила прийому у заклад (прописані в статуті школи) (переглянути умови)
15.Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами в школі відповідають вимогам: в приміщеннях школи І ступеня побудовано пандус, поручні вздовж стін; в школі ІІ-ІІІ ступенів побудовано пандус, ліфт, поручні. Для дітей з ООП створено кімнати для денного перебування, кімната релаксації, кімнати гігієни, реабілітації, кабінети ЛФК тощо. Школа надає транспортні послуги для дітей з ООП (мікроавтобус згідно графіку привозить до школи та відвозить учнів додому).

Обладнано кімнати для денного перебування дітей з ООП

Обладнано кабінет для фізичної реабілітації

З урахуванням потреб дітей з ООП переобладнано кабінет трудового навчання (майстерня)

З урахуванням особливостей дітей з ООП переобладнано кімнати гігієни, туалетні кімнати

16.Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького надає платні послуги за різними освітніми напрямами у позанавчальний час. В школі функціонує 2 групи по наданню платних послуг за гуманітарно-математичним освітнім напрямом у позанавчальний час. Варість послуги становить 350 грн. на місяць у групі для 21 здобувача освіти та 460 грн. на місяць у групі для 13 здобувачів освіти.
Оплата за послуги здійснюється через переказ коштів на р/р 31557220150866 в ГУДКСУ у Хмельницькій області.
17.Перелік додаткових освітніх та інших послуг. Структура освітніх послуг, які надаються школою дітям з особливими освітніми потребами

18.Режим роботи школи:
Навчальні заняття в 2018 – 2019 навчальному році організовується за семестровою системою:
1 семестр: з 3 вересня 2018 р. по 28 грудня 2018 р.
2 семестр: з 14 січня 2019 р. по 31 травня 2019 р.
Протягом навчального року для учнів школи проводяться канікули орієнтовно:
Осінні: з 29 жовтня по 04 листопада 2018 р.
Зимові: з 29 грудня 2018 р. по 13 січня 2019 р.
Весняні: з 25 березня по 31 березня 2019 р.
Додаткові канікули для учнів 1 класів з 18 лютого по 24 лютого 2019 р.
Як передбачено статтею 34 Закону України «Про загальну середню освіту», навчальний рік закінчується проведенням державної підсумкової атестації орієнтовно: випускників початкової (12 – 21 травня, основної (1 – 10 червня) і старшої (22 – 28 травня) школи.
Проведення навчальної практики та навчальних екскурсій визначено на засіданні педагогічної ради (протягом навчального року згідно календарного планування)
Тривалість уроків: у 1 класах – 35 хвилин; 2-4 класах – 40 хвилин; 5-11 класах – 45 хвилин; малої перерви – 10 хвилин; великої перерви – 15 та 20 хвилин (у початковій школі – по 30 хвилин).
В школі укомплектовано:
• 1-4 класів – 13, 374 учні
• 5 – 9 класів – 15,396 учнів
• 10-11 класів – 4, 80 учнів
Всього класів – 32, 850 учнів.
Із них, відповідно до нормативних документів та за рекомендаціями міської ПМПК у школі укомплектовано 17 класів інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами.
Школа працює за 5 – денним режимом занять.
19.Наш навчальний заклад готується на перехід до електронного документообігу, уже пройшов тестування по роботі з електронним журналом, створено відповідний сайт, занесено відомості про педагогів та учнів, створено розклади занять, педагоги готові до виставлення оцінок у електронний журнал.
20.У школі організована допрофільна та профільна підготовка учнів (дивитись п.9). Для профілю інформаційно-комунікаційні технології забезпечено 2 комп’ютерні класи із 26 ПК, інтерактивною дошкою, проекторами, тощо.