Школа

Переходити за посиланнями на інші сторінки про школу

Звіт директора перед громадськістю

Поради психолога вчителям

Інфраструктура школи

Cпеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 міської комунальної власності знаходиться на міському бюджеті, має в наявності:

  • Два навчальні корпуси (по вул. Гальчевського, 34 та по вул. Пілотській, 125),
  • Дві бібліотеки,
  • Басейн,
  • Ліфт,
  • Їдальня (школа І ступеня),
  • Буфет (школа ІІ-ІІІ ступенів),
  • 3 спортивні зали,
  • Спортивний майданчик, футбольне поле.

Школа працює в 5-денному режимі.

Головним показником якісних змін у школі:

  • Продовження створення комфортних умов навчання;
  • Підвищення рейтингу навчального закладу;
  • Розвиток індивідуальності кожного учня.

Матеріально-технічна база

  • Територія школи облаштована відповідно діючих вимог
  • Приміщення школи відповідають санітарно-гігієнічним нормам
  • Протягом навчального року школа працює над поліпшенням матеріально-технічної бази, проведено необхідні ремонтні роботи
  • Ведеться робота по дотриманню правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.
  • У школі проводиться заміна вікон, добудовується приміщення для шкільної їдальні, готується документація на утеплення школи, перебудова бібліотеки школи ІІ-ІІІ ступенів.

На коридорах школи встановлено індивідуальні учнівські шафи.

У школі ІІ-ІІІ ступенів функціонують 2 комп’ютерні класи, оснащені необхідною кількістю комп’ютерів, мультимедійною технікою. Всі наявні у школі комп’ютери обслуговує інженер-електронник.

Вже багато класів школи забезпечено комп’ютерною та мультимедійною технікою, підведений швидкісний Інтернет.

За рахунок місцевого бюджету та проекту «Громадські ініціативи» створили кабінет англійської мови (каб. 28)

Встановлено мультимедійний комплект в кабінет хімії. До комплекту входить інтерактивна мультимедійна дошка, комп’ютер та проектор.

Тепер із кожної навчальної аудиторії є доступ до швидкісного інтернету. Педагоги мають змогу використовувати комп’ютери на уроках, використовувати електронну наочність, інтернет-сервіси для роботи.

Говорячи про комп’ютери варто нагадати, що в 2015 р. в початковій школі був створений комп’ютерний клас із 7 ПК. Проблема в тому, що цих ПК замало і нам потрібний ще один такий кабінет. Отож,  над цим питання будемо і далі разом працювати.

Враховуючи інтереси дітей з ООП, перенесено в нове приміщення та придбано нове технічне обладнання до кабінету технічної праці (каб.2). Проводяться роботи по реконструкції майстерні по обробці металу (підвальне приміщення).

У школі забезпечено навчальний процес у 3 спортзалах та 2 спортивних майданчиках школи, є необхідний інвентар. Восени ми відкривали новостворений футбольний майданчик (детальніше у новинах).

Педагогічний колектив та умови для навчання

У 2018-2019 н.р. в школі навчається 857 учні, з них 38 учнів – діти з особливими освітніми потребами. Сформовано 33 класів, з них 17 інклюзивних класів.

Послуги, які надаються дітям з особливими освітніми потребами педагогічним колективом школи:

  • Освітні
  • Психологічні
  • Соціально-педагогічні
  • Реабілітаційні та частково транспортні.

Для перевезення дітей з проблемами опорно-рухового апарату школі виділений мікроавтобус  ГАЗ 322132. Складено та затверджено оптимальний маршрут слідування.

Детальніше про послуги дефектолога дивіться на цьому сайті

До послуг учнів та батьків – практичні психологи школи

Допомагають у навчанні асистенти вчителів (читати детальніше на сторінці про інклюзивну освіту)

До послуг дітей кімнати для реабілітації, де реабілітолог проводить заняття з учнями початкової школи.

Склад педагогічного колективу школи

У школі працюють 80 педагогів.

Кваліфікаційний склад педагогічного колективу: спеціаліст – 16, вчителі з другою кваліфікаційною категорією – 12, вчителі з першою кваліфікаційною категорією – 13, вчителі з вищою кваліфікаційною категорією – 39.

Педагогічні звання у педагогічному колективі школи: вчителів-методистів – 17%, старших вчителів – 40%, не мають звання – 43%.

У школі створено умови для упровадження інноваційних педагогічних технологій в навчальний процес.

Крім забезпечення навчальних класів комп’ютерною та іншою технікою, педагоги школи організували вивчення та обмін досвідом використання інтерактивних он-лайн ресурсів на уроці, вивчали методики роботи в інклюзивних класах, готувалися до «Нової української школи».

В школі проведено низку майстер-класів та практичних занять роботи з електронним журналом з метою подальшого впровадження електронного журналу.

Педагоги школи продовжують працювати над організацією дистанційного навчання через офіційний сайт школи, сайт початкової школи, спеціально створені сайти для організації дистанційного навчання, авторські сайти вчителів школи.

Вжиті заходи щодо зміцнення  та модернізації матеріально-технічної бази школи та залучення додаткових джерел фінансування (детальніше читайте на сторінці “Матеріально-технічне забезпечення школи (перейти)