Психологічна служба

 

В СЗОШ І-ІІІ ступенів № 8 надаються послуги практичних психологів.

Соціально-психологічна служба школи передбачає дотримання графіку роботи як у стінах школи так і за межами для проведення індивідуальних консультацій та діагностик, участь у методологічних заняттях та просвіти та самоосвіти, профілактичних діях, вирішення організаційних питань та зв’язків з громадськістю.

Графік роботи практичного психолога (початкова школа) Чижової Ольги Валентинівни (обідня перерва: 14:00-15:00)

Дні тижня Робочий час Учні Педпрацівники Батьки
Понеділок 9.00– 18.00 10.00 – 14.00 15.00 – 16.00 16.00 – 17.00
Вівторок 9.00 – 18.00 10.00 – 14.00 15.00 – 16.00 16.00 – 17.00
Середа 9.00 – 18.00 10.00 – 14.00 15.00 – 16.00 16.00 – 17.00
Четвер 9.00  – 18.00 10.00 – 14.00 15.00 – 16.00 16.00 – 17.00
П’ятниця 9.00 – 18.00 10.00 – 14.00 15.00 – 16.00 16.00 – 17.00

Графік роботи практичного психолога (школа ІІ-ІІІ ступенів) Мельник Ольги Олексіївни (обідня перерва: 13:00-14:00)

Понеділок 8.30 – 17.30    
Вівторок 8.00 – 17.00 14.30 – 16.30консультації для учнів
Середа 8.30 – 17.30 15.30 – 17.30консультації для батьків
Четвер 8.30 – 17.3014.30 – 16.30 консультації для вчителів
П’ятниця 8.00 – 17.00    

Практичні поради учням

Дуже цікава справа довірена на тебе – навчальна праця. Так-так, саме праця, як у дорослих. Тільки дорослі працюють на заводах, фабриках, на будівництві, у лікарнях і магазинах, у банках та в інших промислових галузях: добувають вугілля та діаманти.

А ти будеш здобувати відмінні знання – це складна справа для всіх дітей. Прислухайся до її порад!

Є така народна мудрість: “Посієш звичку – пожнеш характер”. Якщо ти звикнеш із самого дитинства бути організованим, працювати чітко, швидко, на совість, тоді ти виростеш хорошою людиною, тебе будуть усі любити та поважати.

Отже, перед тобою перша азбука, але незвичайна, не з літер, а особлива.

Азбука організованості

  1. Працюй за встановленим режимом дня – тоді на все вистачить часу: на навчання та на допомогу матусі, музику та спорт, на книги та прогулянку, ігри з друзями.
  2. Пам’ятай, що час на виконання домашніх завдань обмежений: 1 година – 1 година 30 хвилин. І тому не затримуйся, а берися за справу. Якщо стомився, зміни діяльність, це допомагає відпочити.
  3. Бережи хвилини! Приступай до праці вчасно, швидко, організовано, зосереджено.
  4. Пам’ятай, що час минає, і хвилинки неможливо повернути, на згадку про них залишаються тільки наші справи.
  5. Цінуй свою працю та працю інших. Якщо не закінчив свій малюнок, не псуй його, а допрацюй. Не вимазуй, не ламай виріб свого товариша – він працював. Доводь зошити до кінця. Бережи підручники, шкільне майно (парти, стільці тощо) – бо це теж праця багатьох людей.
  6. Будь завжди уважним. Примушуй себе слухати й розуміти все нове на уроці, тоді вдома тобі буде достатньо тільки повторити.
  7. Умій слухати не тільки пояснення вчителя, а й відповіді дітей. Цим ти повинен показати свою повагу до них, а для себе – ще раз закріпити вивчений матеріал.
  8. Твердо тримай своє слово. Будь організованим та охайним. Закінчи спочатку одну справу, а тільки потім розпочинай нову.
    Привчай себе користуватися записником. Внеси в нього телефони своїх друзів, щоб відразу ж дізнатися, чому хто-небудь пропустив навчальний день.
  9. Плануй свій тиждень. Записуй, в які дні в тебе додаткові заняття з музики, іноземної мови, спортивні тренування, розклад роботи бібліотеки, в яку ти записаний.

Поради психолога Випускнику

П’ять способів усе встигнути
Незабаром розпочнуться іспити ЗНО. Як усе встигнути вивчити, повторити та ще й вирішити особисті справи? Скористайтесь цими способами у боротьбі із втомою, напруженням, браком часу.

  • Плануйте завтрашній день. Заведіть блокнотик, у який щовечора записуйте, що вам треба зробити завтра. І обов’язково перевіряйте, чи все із запланованого встигли зробити.
  • Не дивіться телевізор. Ваше життя набагато цікавіше, ніж життя героїв серіалу чи події у світі. Якщо станеться щось глобальне, то ваші друзі, родичі сповістять вас. Не забувайте, вам ще потрібно багато встигнути для свого зоряного майбутнього!
  • Переконайтесь – життя без телевізора є.
  • Навчіться відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, прогулянки відновиться ваша розумова працездатність і здатність запам’ятовувати складний навчальний матеріал. Переводьте увагу з одного заняття на інше.
  • Зміна видів роботи усуває одноманітність. Після того, як ви 3 години просиділи за книжками, можете піти на консультацію до друзів або допомогти батькам.
  • Визначте пріоритети. Почніть свій день із вирішення важливого завдання.
  • Менш важливі справи залиште на завтра.

Як зайнятися самовихованням волі?

  1. Починати потрібно зі звички переборювати порівняно незначні труднощі.
  2. Небезпечні будь – які самовиправдання. Це неправда не тільки для інших, але й для самого себе.
  3. Труднощі необхідно долати.
  4. Прийняте один раз рішення має бути виконане до кінця.
  5. Максимальне дотримання режиму дня.

Вправи на формування вольових якостей

  1. На вулиці. Вийшовши з дому, потсавте перед собою завдання повернутися рівно через годину. Ця вправа вимагає точного розрахунку часу.
  2. Підйом. Після дзвінка будильника або слів мами: «Підйом», порахувати до 35 і встати. Щодня зменшувати рахунок на «5» і через тиждень встати на рахунок «3».
  3. Фіззарядка. Почати зарядку із 10 хвилин, потім через тиждень додавати по 1 хвилинці і довести до 17 хвилин.

Як позбутися стану внутрішньої агресії?

  • Голосно заспівати улюблену пісню.
  • Пограти в «Дартс».
  • Пострибати на стрибалці.
  • У «мікрофон» викричати свої негативні емоції.
  • «Побитися» з братом або сестрою.
  • Налити у ванну води, запустити неї декілька пластикових іграшок і бомбити їх м’ячиком.
  • Пускати мильні бульбашки.
  • Влаштувати «бій» з боксерською грушею.
  • Полити квіти.
  • Швидкими рухами витерти дошку.
  • Забити декілька цвяхів.
  • Пробігти декілька кругів навколо будинку.
  • Зробити перестановку у квартирі.
  • Пограти у настільний футбол.
  • Випрати білизну.
  • Потанцювати.
  • Віджатися від підлоги.
  • Влаштувати змагання «Хто голосніше крикне?», «Хто вище стрибне?».
  • Стукати олівцем по парті.
  • З декількох аркушів паперу наробити кульок і покидати їх.
  • Швидкими рухами руки намалювати того, хто тебе скривдив, і закреслити малюнок.
  • Зліпити з пластиліну фігурку супротивника, а потім зламати її.
  • Зайнятися улюбленим видом спорту.
  • Увімкнути «караоке» й заспівати.
  • Розірвати газету.
  • Помити підлогу.
  • Перебрати свої речі у шафі.