Завдання учням 5-х кдасів від вчителя Святушенко О.Л.
Тема: “Організм та його властивості. Клітинна будова організмів”
Запитання на закріплення теми: «Організм та його властивості. Клітинна будова організмів.» Параграф 33.
Наприклад:
А) З маленького жолудя виріс могутній дуб? (………….. )
Б) Вовк полює на зайця? (………..)
В) У ставку пливе карась? (………… )
Тема: « Різноманітність організмів. Рослини»
Опрацюйте параграф 34
Прочитайте пункт параграфу « Хто такі рослини» і дайте відповідь на запитання:
Якими ознаками відрізняють рослини від інших живих організмів?
Прочитайте пункт « Різноманітність рослин» і виконайте завдання « Обєднайте рослини з наведеного переліку на групи, про які йшлося в параграфі: пшениця, ліщина, клен, блекота чорна, валеріана, конвалія, верба, блекота, капуста, троянда, бузок, хламідомонада, водорість спірогіра, чемериця біла, шавлія, кріп, смородина, фіалка, груша , папороть, мох.
Напишіть в робочий зошит конспект «Будова рослини»:
До основних органів належить: корінь,пагін, квітка, плід.
КОРІНЬ – підземний орган рослини. Закріплює рослину в грунті, поглинає з нього воду з неорганічними речовинами. У ньому відкладаються поживні речовини, різний вигляд.
ПАГІН – орган, який складається із стебла, листків, квітки.
СТЕБЛО – орган, який слугує опорою рослини, по ньому рухають поживні речовини до листків та квітки.
ЛИСТОК – бічний орган, що забезпечує утворення органічних речовин і кисню.
КВІТКА – бічний орган рослини, який виконує функції розмноження.
БРУНЬКА – зачатковий пагін, який знаходиться у стані відносного спокою.
ПЛІД – видозмінена в результаті запліднення квітки.
Розгляньте зображення куща суниці.
Перегляньте відеопрезентацію та дайте відповідь на запитання, вставляючи пропущені слова.
Питання до презентації:
– кущі : …….. , ………. .
– трав’янисті рослини : ……… , …….. , ……… .
Гра « Доміно» « Рослинні символи України»
Прочитайте уважно та складіть слова.
Кали вінок
Бар на
Воло ба
Соня шки
Вер шник
Виш ва
Чорно сток
Маль ня
Рома бривці
Люби шка
Перегляньте навчальний фільм «Значення рослин».
Після перегляду в робочому зошиті напишіть «значення рослин»
Наприклад : – мають лікувальні властивості;
– захищають від вітрової та водної ерозії;
– ………………… . і так 12 значень